Friday, February 24, 2012

Kau buat sbb Allah ke Jantan?

mmg aku berapi last week bila tgk sorang minah ni. muke kau dah lawa pkai tudung, ala2 Hana Tajima lah. tp klu nak jadikan die idol sekalipon tgk skali cara die berpakaian kak. kemain sopan lg, tak kire kau bdn besar ke tak. aku yg tak pkai tudung ni segan tgk kau pkai cmtu. tak la ckp aku ni baik tp kan cntik klu ttup sume2 tu. ni pkai tp bekas spenda kau nmpak. apo tu???
lg 1 part, pkai tudung sbb bf suruh. ptt kemain ko ber-maksiatan. sory lah klu kali ni bahasa aku kasar dri biasa, tp i can't take it la. kite nk pkai buar sbb Allah. sedih Dia bile kite belakangkan Dia.
for those yg mmg pkai, CONGRATS buat korang sbb dpt buat until now. but beware of the fashion yg mkin mnjadi2 skang ni. smp aku pon xpham apo monatang pesen korang create act.
kite sesama Islam tak slah tegur bukan? PEACE. :)

2 comments:

  1. aku xske tgk pmpuan berbaby-T sendat pastu pakai tudung! huuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  2. sgt ok!! annoying abes, pastu kerek kemain. huh!

    ReplyDelete