Saturday, February 25, 2012

I don't believe BFF anymore.

BFF?? puihhh! aku paling nyampah term ni. klu x xde lah term kwn mkn kwn sume. betol ckp mama, nak brkawan kne berpada2. tak boleh nak baik sgt. and mmg aku dah terkena.
boleh tak kau poyo bnd yg kwn kau tak boleh nak ade? itu bkn kwn ok, itu jahanam namenye. aku mmg dah lame sbar dgn bnd ni tp aku kuat. klu dorang mengadu problem aku redha je dgr. tp bile dah senang kemain masing2 melupakan. aku tak mrah tp aku kesian ngan kau. klu cmni lah perangai kau, mmg smp sudah la kau takkan berjaya. hey, aku bkn doakan keburukan org, its just aku semak ngan cara korang yg nak amik sambil lewa.
kwn yg baik akan dgr nsihat kwn die kan?
tp aku caye ngan 1 bnd ni. Karma is always right. aku tak minta kau kne karma tu. baik kite brkawan ngan sume org but always beware. sume pon kite xle caya except our families. kdg2 kite buat jhat pon dri sape? kwn2 jgk pengaruhnye kan? sungguh aku sedih. :'(

2 comments:

  1. tapi u ade kak azi,saila,putri kan?? BFF wujud lagi la tu,yang...

    ReplyDelete
  2. tapi dah jarang sgt jumpenye, sedih!

    ReplyDelete