Thursday, December 26, 2013

Berkurun tak update haa !

Salam sumorang, Hai ! ya ampun sumpah la lama gila tak update kat sini. boleh nak tergerak hati nak update sbb on eof my friend ingat kan aku psl blog aku yg dah berhabuk ni. ampun weh ! anyway, kita dah nak habis 2013 kan kan? so elok la aku nak update as penutup utk 2013 ni. well, terlampau la byk penceritaan aku tahun ni. sumpah ! sedih ada, happy ada, biasa-biasa pun ada. but im glad to have these memoriea because kalau takde bnd2 ni there's no value in your life. wahh gittewww! well, this year mcm penuh makna siket sbb since i am 25 and supposed kena lah matured siket. gila kau klu perangai serupa budak. kawan aku pun dah masuk anak 3, aku? yg adoooo jolah. but aku tumpang happy sbb kawan aku ramai yg kawin and get pregnant terus weh. hebat ah ! so aku kira2 ramai dah anak buah aku ni. takpe, mommy bella dah suka budak ok? no worries ! bila lama tak update so byk la cite dia. so takpe, aku update 1-1 eh. kita buat la preview 2013 nanti in the next post. 2014 ? azam for sure la sume poyo2 ada kan? azam aku ? tak pikir lagi lah sbb takde masa nak pikir. boleh cmtu ? hahaha. tempat kerja ? for me okay la even aku dah nampak ramai sgt kuar masuk kat company ni. smp aku terniat nak cari keje lain tapi tak nampak lagi rezeki aku tu. takpe, chill. mana2 pon boleh cari makan kan? btw, selamat memikirkan azam ye korang-korang. tapi xpayah nak pikir sgt la sbb azam ni mcm trending je mula2 pastu mana la korang buat termasuk aku. tak kose lah, smp lupa apa aku azam sbenarnya. miahahaha. dah lah, kang sembang kosong lame2 korang mana suka baca, hikhik. insyaAllah, i will do for the next post with interesting stories ok? XOXO !

No comments:

Post a Comment